Правила гри в казино Пін Ап

Нижче наведено умови та правила онлайн-казино, обов'язково для всіх гравців, які відкрили облікові записи на цьому сайті. Перш ніж почати користуватися послугами цієї ігрової установи, будь ласка, прочитайте всі пункти цієї Угоди.

Послуги онлайн-казино вулкан платина

Казино надає послуги в обсязі, умові та вмісті, які вказані на цьому сайті.
Пін Ап не несе відповідальності за будь-які несправності та проблеми, що виникли внаслідок неправильної роботи клієнтського обладнання або неякісного підключення до Інтернету. Казино відповідально лише за власні помилки та технічні невдачі. Їх ігрові заклади зобов'язуються якомога швидше усунути.
Казино може, не маючи попереднього повідомлення гравців, виконувати технічну роботу над зміною та оновленням функціональності сайту, що використовується програмним забезпеченням та t.D.
Якщо є ситуації сили мажора, внаслідок цього виникли збої в роботі сайту, всі результати ігор та ставок можуть бути скасовані. Кожен такий випадок вважається адміністрацією казино окремо, і лише після того, як воно залишається останнім словом у вирішенні спірних питань.

Припинення послуг

Існує перелік дій гравця, який може спричинити за собою відмову згодом надавати послуги з цим азартним закладом:

  • будь-які різновиди шахрайства;
  • Використання гравця двох або більше SIM -карт (виняток - це документальне підтвердження законності існування кожного з них);
  • Спроби вплинути на геймплей - зламати код сайту, використовувати шкідливе програмне забезпечення тощо.D;
  • Виконання функціональності сайту валютних операцій.

Якщо такі факти ідентифікуються, рахунок гравця негайно заблокується до тих пір, поки не з’ясуються всі обставини ситуації. Рішення про долю рахунку приймає адміністрація казино. Зверніть увагу на те, що зняття коштів з такого рахунку буде неможливим.
Дані про остаточно заблоковані користувачі казино видаляються з бази даних. Рішення про можливість повернення коштів, розміщених на рахунок, приймається індивідуально адміністрацією азартної установи.
Блокуваний користувач може бути повернутий до мінус комісії в розмірі 20% від суми. Якщо платіж передбачається для банківської картки, комісія становитиме 25%.
Повернення коштів можливе за допомогою тієї ж платіжної системи, яка використовувалася при поповненні рахунку. Зверніть увагу, що існує комісія самої платіжної системи. Вона не стосується онлайн-казино.

Виплата коштів із залишку зареєстрованих гравців

Казино не стягує комісії за виплату виграшу за умови, що правило було прийнято на потрійному обороті депозиту. Вилучення можливе через ту саму систему платіж, яка використовувалася при поповненні рахунку. Якщо на даний момент ця система недоступна для використання, казино може зв’язатися з гравцем із запитом на вибір альтернативного способу зняти гроші.
Пін Ап встановлює такі обмеження на платежі з рахунків гравців:

  • на день - не більше 150 тисяч.потерти.;
  • на тиждень - не більше 300 тисяч.потерти.;
  • на місяць - не більше 1 мільйона грн.

Якщо обмеження перевищені, оплата залишку перераховується в наступний період. Виплати особливо великих виграшів здійснюються індивідуальною угодою з адміністрацією казино щодо оптимальних умов для обох сторін.
При зняття виграшів у розмірі понад 30 тис.потерти. Особистість гравця перевіряється. Ідентифікація може бути необхідною, а інші випадки, наприклад, при обчисленні бонусів. Якщо гравець отримав запит на надсилання сканування документів, що підтверджують особу, ми рекомендуємо зробити це негайно.
Якщо рахунок поповнюється за допомогою банківської картки, то адміністрація казино може вимагати фотографії картки. Для перевірки потрібні лише перші 6 та останні 4 цифри чисел, решта можна пофарбувати, як-от CVV2-код.
Заявки на виплату виграшів обробляються з 10.00 до 18.00 Час Москви. Казино не несе відповідальності за затримки платежів, пов'язаних з особливостями платіжних систем.

Обов'язки гравців

Реєструючи обліковий запис на цьому сайті, гравець підтверджує свою згоду на правила та умови казино. Ця Угода може бути доповнена та змінена на розсуд адміністрації казино без попереднього повідомлення користувачам. Ви завжди можете ознайомитися з поточною версією правил на цій сторінці.
Лише громадяни країн, в яких такі послуги не заборонені законодавством, можуть користуватися послугами офіційного веб-сайту Casino Platinum.
Функціональність сайту призначена для використання для розважальних цілей. Копіювання, розповсюдження та використання даних для цього веб -ресурсу без дозволу адміністрації казино заборонено.
Заповнюючи профіль, гравець зобов'язується надати лише відповідну та надійну інформацію про себе. Щоб перевірити це, адміністрація казино може вимагати сканування паспортів.

Поповнення облікового запису на веб-сайті установи

Реєстрація рахунків та поповнення особистого рахунку дозволяють використовувати весь спектр послуг казино. У той же час, гроші, сплачені на рахунок.телефон. Виплати від знайомств, родичів, колег, друзів заборонені.
Гравці беруть на себе не згадувати, а не відмовляються від депозитів, щоб повернути кошти і, таким чином, уникати відповідальності перед наглядовими урядовими установами. У разі порушення цього правила всі витрати на казино на повернення коштів відшкодовуються за рахунок користувача.
Рахунок казино не є аналогом банківського рахунку. Інструменти страхування банківських депозитів не застосовуються до нього, а також відсотки не нараховуються на баланс коштів.

Інші правила та умови казино

Казино гарантує гравцям повну безпеку транзакцій, анонімності та конфіденційності будь -яких дій на сайті.
Якщо гравець передавав вхід та пароль з особистого облікового запису до третьої сторони, і це спричинило витік коштів або інші дії, які негативно впливають на рахунок, казино не несе відповідальності за такі ситуації.
Адміністрація казино може використовувати електронну пошту та мафію.Телефон гравця вказаний під час реєстрації для надсилання інформаційних повідомлень. Вхід гравця та кількість його виграшів можна опублікувати у рейтингах на веб-сайті казино, наприклад, у славі залу.
У разі не стандартних ситуацій ви можете зв’язатися з адміністрацією казино цілодобово через електронну пошту або по телефону. Гравець повинен вказати своє ім’я користувача та описати суть проблеми. Якщо необхідно, казино може використовувати номер телефону, вказаний у полі "Kiwi-Koshelek" для спілкування з користувачем.